jueves, 30 de octubre de 2014

TRAVEL AND LOVE

Hi my dearest lovers ! How are you? I was enjoying the whole weekend travelling and visiting my friends in Madrid. Such an amazing weekend ! It was unforgettable but the most important thing when you travel is travel trying to open your eyes and look partners while you are flying, on the bus or waiting at the airport /station because destiny is important but not more than enjoy your travel.

When I get into the bus/ train / plane. I'm not the kind of girl who's into her world listening to the music or reading while I'm travelling. It's important to up your sense to find a real mate during the travel. Sometimes You don't find anything, sometimes You will find special people and You will share your thoughts, lifestyle .
If you see that your mate is flat better enjoy yourself (Let's then listen to the music and read).
My own advice to detect if your travel mate  is a person of interest or not is spy behaviors, wait to see if They reply your courtesy greeting or something like that, don't waste your time if They don't reply you to any of those things because They are blind walking alone in this dark world.

I'm the luckiest girl in the world in these issues, I can remember every mate during my lonely travels. That's why I'm always recommend travel by your own. You can be just you in the deepest way.

Lots of them just shared this journey but I'm sure that They remember our talk like me. Other ones disappeared when We just walk away or We are still having a good friendship. So I invite to all my followers to enjoy travels watching your mate because destiny could choose well for you (or not). Nobody knows.

Rachel Bisou fiat 500

Rachel Bisou

¡ Mis queridos lectores ! ¿ Cómo estáis ? Yo tuve la suerte de estar todo el fin de semana viajando y visitando a unas amigas en Madrid. ¡ Fue un fin de semana inolvidable !  Pero lo más importante cuando viajas, es abrir los ojos porque el destino a veces no es lo más importante del viaje en cuestión.

Me da igual viajar en autobús, tren o avión siempre intento estar alerta por si tengo la suerte de topar con ese alguien especial en vez de meterme en mi mundo leyendo o escuchando música. Es muy importante saber reconocer quién será un buen compañero de viaje o quién será un autentico pesado / insoportable / persona sin nada que aportar porque tiene el encefalograma plano. Mi consejo principal es : observarles cómo actúan, sus gestos, si responden a tu saludo de cortesía nada más sentarse. Tampoco pierdas tu tiempo a quién camina ciego por el mundo.

Afortunadamente tengo mucha suerte y puedo recordar a cada una de las personas con las que he tenido el placer de compartir viajes durante mi vida. Siempre he conocido gente cuando he viajado sola porque es cuando tu yo más puro sale a la luz.

Muchos de ellos sólo han compartido ese viaje pero estoy segura que lo recuerdan igual que yo. De otros muchos no he vuelto a saber porque ni siquiera intercambiamos los teléfonos pero otros se han convertido en amigos después de un tiempo. Así que os invito a que viajéis con los ojos abiertos para poder disfrutar de esas personas elegidas al azar por el destino.

Rachel Bisou



Fiat500 and Rachel Bisou

Fiat500 love


Rachel Bisou loves u,

xxxx