lunes, 23 de diciembre de 2013

JEALOUSY IS A DISEASE

Hiya lovers ! Jealousy is a sentiment which is born in love and which is produced by the fear that the loved person prefers someone else. That's what happens to me last week with an angry super model because I'm cheating on her boyfriend. It's amazing  when girls get jealous, world war III about to start in a few seconds. Don't be jealous honey, I'm not interested in your man at all. I'm not a kind of person interested only in beauty, I need package, a complete package so that's why I'm single. I would rather being single than being with someone else just for a reason, not being alone. The last thing I thought is that the thuth is maybe He creates a fake profile to try to annoy me but I don't care at all. I'm happy with my life. I don't have to accept that You insult me, so I replied to her or him : " Jealousy is a disease, so get well soon bitch."

* If You don't know me, don´t judge me, nobody said You had to like me.
* Jealousy is when you count someone else's blessings instead of your own.  
* Jealousy only eats up your beauty. Have more faith in yourself (more if you are a super model), You got something that other people don't. (I'm just kidding the beauty is inside you not outside).
* I don't give anyone a reason to hate me. They create their own little drama of pure jealousy.
* Girls look at me up and down and don't have nothing to say but It's funny how the words come out when I walk away.
* My name must taste good because It stays in people's mouth.
* I'm not the jealous type, but what's mine is mine. End of story.
bisou loves outfit

smize smile

sporty chic

tartan scarf


¡ Hola amantes ! Los celos se componen de un sentimiento que nace del amor producidos por el miedo a que tu amado prefiera a otra. Es lo que  me pasó la semana pasada con una super modelo (sin ninguna educación) porque se pensaba que yo estaba detrás de su chico. Es increíble cuando una chica se pone celosa, La tercera guerra mundial puede empezar en cuestión de unos segundos. No te pongas celosa pequeña, No estoy interesada en tu hombre. No soy una persona interesada solamente en la belleza, necesito el paquete completo es por lo que he decidido estar soltera una larga temporada. Prefiero estar así que estar con alguien por no sentirme sola. Lo último que pensé es que el mismo creó ese perfil sólo para hacerme daño o insultarme (ya que yo no le correspondí). Así que nuestra discusión terminó con : "La enfermedad es una enfermedad, así que recupérate perr*".

* Si no me conoces, no me juzgues, nadie dijo que tenía que gustarte.
* Los celos surgen cuando cuentas con la aprobación de alguien, no con las tuyas propias.
* Los celos se comen tu belleza. Ten más fe en ti mism@ (más si eres una top model), Tienes algo que los demás no tienen. (Estoy bromeando, la belleza está dentro de la persona, jamás en el exterior).
* Creo que no doy razones para odiarme. Ellos crean su pequeño drama rodeado de celos.
* Las chicas me miran y no dicen nada pero es divertido como las palabras salen solas cuando paso.
* Mi nombre debe saber muy bien porque siempre esta en boca de todos.
* No soy celosa pero lo que es mío es mío. Fin de la historia.


kisses,

Bisou xxxx