jueves, 22 de agosto de 2013

SPECIAL THINGS, SPECIAL PEOPLE

Hiya lovers ! Long time ago It was my Bday and I have to say that It was awesome! More than other years. I'm sure that You are asking now . . .Why? Cool ! I will say it and clearly. All my people was there and give to me presents made for each one with special love. Because I love homemade things with love not expensive things without love.

¡ Amantes ! Hace algún tiempo fue mi cumpleaños y quiero dejar constancia sobre lo increíble que fue. Mucho más que cualquier otro año. Seguro que os estáis preguntando, pero . . . ¿por qué? ¡Bien! Lo diré claro. Toda mi gente me hizo regalos especiales hechos con mucho cariño y con dedicatorias originales.

Rachel bisou cadiz
No podría elegir una entre todas pero hay una que me tocó especialmente el corazoncito . David me dedicó su desayuno y me encantó que me dedicara un momento tan bonito de su día. (Yo espero regalarte muchos más a ti)

I can't choose one and remove the other ones from my favourites. But one of them It took my heart a little more. David tagged me on social network in a pic wishing me a beautiful day. I hope to give you more than one together.♥ ♥ 

Special gift - David breakfast 
You make me smile all day long
You are my secret baby

My dearest friend called Marco Zaffino give me his novel "Pure Bred Chihuahua" with a special dedication. He is prolific in his writing, art and film-making and is an advocate of non-dependent creativity in all his chosen disciplines. A love of fahterhood, family and espresso being his great inspirations in life. Lots of love for you and your lovely family. 

Mi gran amigo Marco Zaffino me regaló su novela " Pure Bred Chihuahua" con una dedicatoria especial. Me hizo muchísima ilusión recibir su libro y poder leer algo escrito por el. Es un artista nato y cineasta siempre independiente. Tiene una familia adorable y me fascina el amor que reina en esa casa. Le debo una gran visita y un espresso para compartir opiniones sobre su libro. Muchos abrazos y amor para tu familia.




My BBF gave me a special drawing of our favourite place in Ibiza. I started to laugh because We have lots of special moments in this place (Cala Conta). She painted a boulder which causes that maybe I lost my toe.. Funny, isn't it?

La niña de mis ojos me regaló un cuadro pintado por ella de nuestro lugar favorito en Ibiza (Cala Conta). Tenemos muy buenos momentos en esa playa y empezamos a reírnos como locas. Sobretodo porque pintó la roca con la cual casi me quedo sin pie jiji. ¡ Te adoro !

Cala Conta Ibiza
My lovely Pin ! She is one of my best friends in the fashion industry. She is amazing ! Always happy She is so positive and I love her. Hope to have your friendship forever. Love your special gift homemade and hope to get in my home as soon as possible and put it together to your postcard that You sent to me since Paris !!  
¡Mi preciosa Pin ! Ha sido lo mejor que he conocido dentro del mundo de la moda porque ella no sólo es bella por fuera. Muy positiva y siempre sonriente. ¡Te quiero! Espero poder tenerte para siempre y darte un abrazo pronto dado que olvidé mi regalazo en tu coche aunque tengo tu tarjeta que la he puesto al lado de la postalita que me enviaste desde París 


Rachel Bisou feat Pin
Pin and Pon postcard
Rachel Bisou celebrate moet

And remember .. take your time every day to do something silly. Live is to enjoy and fun !

Recordad que cada día debéis coger unos minutos para hacer algo tonto: La vida es para disfrutar y divertirse.

Rachel Bisou loves u,

xxxx