martes, 6 de agosto de 2013

MELANCHOLIC

My dearest lovers , Yes ! I feel melancholic and sad-assed when I realise that It's by my own mistake. Everything that I want when I know that I totally screw is run away, sleep or eat the biggest ice cream ever. A complete flop but I'm not going to throw in the towel after one mistake maybe destiny will help me . . . I hope. I feel pissed off with me and tomorrow I need to see the sea alone just me and sea.

Mis amados lectores, Hoy me siento melancólica y triste cuando me he dado cuenta que es por mi culpa. Lo único que me apetece cuando la he fastidiado es correr y desaparecer, dormir o comerme el mayor helado jamás visto en la tierra. Un fracaso pero no voy a tirar la toalla por un fallo. Quizá el destino me ayude . . . Espero. Mañana será otro día y espero estar compartiendo mi momento con el mar.

** Sometimes You win a few, You lose a few.
** It's just a bad day. Not a bad life
** Sometimes You have to fight a losing battle but If You never fight You won't know it.

** A veces se gana, otras se pierde.
** Es un mal día. No una mala vida.
** A veces tienes que luchar por una causa perdida pero si nunca lo haces, nunca lo sabrás.
Rachel Bisou thinking . . .
Rachel Bisou
melancholic
Mulberry ice cream
Mulberry ice cream

Rachel Bisou loves u.

xxxx