martes, 9 de julio de 2013

GOSSIPS - WEDDING OR SINGLE ?

Hiya Lovers ! Yesterday I started to laugh and cry because my little cousin ask me if I have got boyfriend . . . automatically I said: No, I'm single ! Naughty girl is always joking with this situation. Tell me . . . where is your boyfriend? Or wants to know if I have new dates. Nosey girl ! Do you want to get lots of gossips?

Rachel Bisou wedding
¡ Hola amantes ! Ayer me puse a reír y llorar a la vez porque mi primita pequeña me preguntaba si yo tenía novio. . . automáticamente le dije: ¡ NoooooO, No tengo novio! Es un trasto . . . siempre está bromeando con esta situación. Dime, ¿dónde está tu novio? O quiere saber si tengo nuevas citas. Siempre intentando recopilar cotilleos. Aquí os la presento vestida con mi ropa. Adorable, ¿verdad?

Here I want to share this pic of her dressing with my clothes. Cute, isn't it?
Rachel Bisou - little cousin
I'm a tough girl and now I prefer being single and enjoy my live travelling as much as I can and meet some interesting people but there's no too many diferences between now and before I always use to be by my own. What I think about love? Sometimes is a mess because You fall in love with the wrong person but another times is the best way to feel you alive.

Soy una chica fuerte. Ahora prefiero estar sola y disfrutar de mi vida, viajar tanto como pueda y conocer a gente interesante aunque tampoco es que existan muchas diferencias entre ahora y antes ya que siempre he estado de alguna manera sola. ¿ Lo que pienso sobre el amor? A veces es un desastre porque uno se enamora de la persona equivocada, pero otras veces es la mejor manera de sentirse vivo.

Every girl imagine the perfect wedding. At this time I need a boyfriend to make this dream come true. LOL ! But I would like if I could have someone real and say . . . Yes ! We are just made for each other with our flaws! A match made in heaven!

Toda chica sueña con su boda ideal. A mi me falta el novio jaja. Pero me encantaría que fuera algo así con alguien de verdad que sólo lo mires y digas . . . ¡ Estamos hechos el uno para el otro con nuestros defectos ! De esas parejas que se miran y se ven auténticas.

Rachel bisou - perfect bridal dress
Real love by Bisou
My rules:

* Remember: Sometimes You miss the memories . . . not the person.
* People who are not happy with themselves, cannot possibly be happy with you.
* I'm real, not perfect !
* Screw your past, Don't let it screw you.
* Unexpected kisses are the best.
* People don't change, They just become a clearer version of who They really are.
* I'm not afraid of change, I'm more afraid of staying the same.

Mis reglas:

* Recuerda : A veces echas de menos los recuerdos . . . no a la persona.
* Las personas que no están contentas consigo mismas, nunca lo estarán con su pareja.
* Soy real, ¡ no perfecta!
* Que le jo*** a tu pasado , No dejes que nadie te fastidie.
* Los besos inesperados son los mejores.
* La gente no cambia, simplemente se convierten en una versión mejorada de lo que realmente son.
* No tengo miedo a cambiar, me preocupa más permanecer en el mismo estado.


bisou rules
La semana pasada fui con mi madre al teatro. ¡ Adoro el arte y el teatro ! Os recomiendo que acudáis a ver "Campanadas de boda" de la Cubana. Lo pasamos en grande disfrutando de esta obra en el Gayarre. Recomendable 100%

Last week, I went with my lovely mum to see "Wedding bells" a curious theater play in Gayarre (Navarra) . A hundred percent advisable ! 

Campanadas de boda - La cubana
rachel bisou
rachel bisou
Rachel Bisou loves u,


xxxxx