jueves, 27 de junio de 2013

MAD STYLE

Hello lovers ! It has been a difficult week for me. Lots of stuff to do on my back is getting me mad and I don't like being like that at all. I know how to handle and work under pressure because I have always been working in this kind of situations but This whole week is fucking tricky for me and I need to have a break, breath, relax and chill out If not I will be the crazy bisou.

I was thinking to change my workplace because They are trying to force us and work 20 hours a day.12 hours at home by phone and then 8 at the office. It's insane ! Isn't it? But yes ! My head is burning now . . . Maybe looking for a rich husband ? haha I'm kidding.

Rachel Bisou summer
Rachel Bisou

¡Bienvenidos amantes! Ha sido una semana difícil para mí. Muchas cosas que hacer me están volviendo ser entre gris y turbulenta . . . Y no me gusta ser así en absoluto. Siempre he estado acostumbrada a manejarme bien bajo situaciones de estrés pero esta semana se está haciendo cuesta arriba. Necesito hacer un parón y relajarme porque sino volveré convertida en un huracán.

Estoy pensando en cambiar de trabajo puesto que trabajar me gusta pero 20 horas al día están haciendo que cuestione si meterme en ese rol me convertirá definitivamente en alguien gris. ¿Acabaré en un manicomio? Puede . . . Mucha gente sabe de lo que hablo . . . llevar un móvil durante doce horas en tu propia casa y luego 8 horas de jornada pueden acabar martirizando a cualquiera. Así que estoy a la búsqueda de un marido rico . . . Es broma  . . . pero, ¿hay candidatos?  jajaja.


Rachel Bisou & Kika (Ion Fiz puppy)
Rachel Bisou legend: Be a girl with a mind, a woman with attitude, and a lady with class
Sylvia Plath use to say: "Maybe I will never be happy, but tonight I'm enjoying my happiness". I love this kind of proverb. I will try to remember day a day to smyle.

Rachel Bisou legend : maybe I will never be happy, but tonight I'm enjoying my happiness
Rachel Bisou
Ibiza Na xamena resort
Una vida puede estar falta de detalles, pero un detalle puede cambiar una vida.
Resumen que necesito una buena juerga y disfrutar un poco de mi gente para olvidar. Mis bebidas favoritas son: Kalimotxo & Champagne. LOL ! Me encantan los contrastes en mi vida. También os recomiendo este cocktail para el verano: Zumo de Maracuyá + Coronita = ¡Increíble! 

I need to let my hair down and binge drinking !! My favourites drinks are: Kalimotxo (Red wine + Coke) and Champagne (I'm champagne lover !) Love it ! I recommend to you this cocktail: maracuja juice + Coronita = Fuck*** amazing cocktail ! You have to try !!

Coronita con zumo de maracuya <3
Rachel Bisou loves Moet
Rachel Bisou cocktail time
Mi novia ! BBF
Ser o no ser <3 Paris

 Rachel Bisou loves u,

xxx