domingo, 30 de junio de 2013

D'ONT STOP TILL GET ENOUGH

Happy monday lovers ! How's going? I don't want to sleep because I want to get more minutes and enjoy my weekend ! This weekend I try to analize my live and the truth is that I have to do something ASAP and change . . . Danger ! When I start to think maybe everything will change. LOL ! I'm joking. I'm bored and I need to play hard to get what I really want. So I won't stop till get enough . . . but anyone can explain to me . .. when is enough? hahaha. I'm a bit greedy and I want it all.

¡ Buenos y feliz lunes amantes ! Son las 2 de la mañana y no quiero dormir para disfrutar más de mi domingo. Este fin de semana he tratado de poner en orden mi vida y la verdad es que tengo que hacer algo urgentemente . . . ¡Peligro! Cuando empiezo a pensar puede que todo de un giro de 180º  . Estoy bromeando. Estoy aburrida y necesito jugar bien mis cartas para conseguir lo que realmente quiero. Así que no pararé hasta tener demasiado . . . pero alguien puede decirme, ¿Dónde está el límite? Soy un poquito avariciosa y lo quiero todo. 

Rachel Bisou
Rachel Bisou
Rachel Bisou smile 
Rachel Bisou liberty

La foz de Lumbier es un sitio totalmente recomendable para perderse. Es una reserva natural con un paseo precioso en el que se puede desconectar del ruido de la ciudad. ¡Cuidado! Hay muerciélaos en las cuevas . . . ¡No los despertéis! Dice la leyenda que muerden . . .

This place is located in Navarra called "Foz de Lumbier" is a place to fade out from the city. Be careful ! There are lots of bats inside the cavern . . . So be soundless because if not The legend said  that They will bite you! (Like a vampire ...) LOL!

Foz de Lumbier - Reserva natural Navarra

The legend said that this bridge was built because a maid needed to cross from one side to another. So the devil appeared to her and offered to build a bridge in a few hours. The devil did not respect the time so after that the maid said that the bridge would be called Jesus (which caused the devil ran off).

Dice la leyenda que este puente se construyó porque una criada necesitaba cruzar de una orilla a otra. Así que se le apareció el diablo y le ofreció construirle un puente en unas horas. El diablo no respetó el tiempo así que al terminar la criada dijo que se llamaría el puente de Jesús (lo que provocó que el diablo saliera corriendo).

Rachel Bisou en peligro !

Foz de Lumbier


Rachel Bisou
Rachel Bisou

Rachel bisou loves u
Rachel Bisou loves u,

xxxxx