martes, 11 de junio de 2013

BDAY PARTY

Hello lovers !! Don't punish me because I'm not writing anything since long time ago !! I want to make it well and I need to take my time to find a new photographer. Miguel is far away living in Venecia and I'm waiting some new pics to share with you.

Rachel Bisou modelling

Rachel Bisou ready to travel
I'm a bit exhausted to work at night and sleep in the opposite side among the day. But don't worry! On wednesday It's my Bday !! I'm not too excited about the idea but I think wrinkles give us a different point of view LOL ! I need to take my time and think about my future and the issue is that I need to get resolutions soon. My purposes are the following ones:

** Continue my career like a model but in a different way as blogger fashion trendy taste.
** Celebrate my bday only with my close friends in a private party ( not a huge one with strangers)
** Keep on studying languages (french and English) Hope to update my blog in french too.
** Take care to all my close friends. If You have a friend You won't feel alone ever. Be good to
     those who are good to you & fuck the rest of them. Remember   : 


Never eat with the people you didn't starve with. Never ride with the people you didn't walk with. Be TRUE & stick to your crew. #smallcircle


** Travel as much as I can. If you travel You will learn lots of things in a few days. Sometimes,
     You just need a break in a beautiful place. ALONE to figure everything out.
** Come back to Paris because I always travel as a model and I have never been as a tourist.
** Come back to Ibiza to see my friend Jason and enjoy Hotel Es vive food & lifestyle inside this   
     amazing hotel.
** Buy a new car. I have to overcome all my fears and drive again. Maybe mini ones??
** Work hard in silence. Let success make the noise. But remember : sometimes you have to 
    be a bitch to get things done.
** Remember that I'm not a mind reader, so the unspoken words doesn't tell me anything at all.
     If you want to tell me something Let's do it.
** Find a new love? Maybe. I think that destiny will help me to find it without searching a lot. 
    I'm  single because I'd rather fuck the truth than love a lie. 
    Never waste your feelings on people who don't value you.
    Never lower your standards to keep anyone. Make them meet you at your level.


Rachel Bisou

¡ Hola amantes ! No seáis malos y me castiguéis porque no he escrito en una larga temporada. Me apetece enfocar mi blog hacia un camino diferente y eso lleva su tiempo. Además mi amigo y fotográfo está lejos viviendo en Venecia y no puedo hacer fotos como me gustaría. Aún así tengo alguna sorpresa para compartir pronto con vosotros.

Rachel Bisou Bday
Estoy un poco cansada de trabajar de noches y dormir cuando el mundo vive . . . pero . . . ¡ No os preocupéis ! Mañana es mi cumpleaños . . . y aunque no estoy muy contenta con la idea de cumplir años creo que las arrugas dan un toque interesante a la vez. Es ahora cuando me paro a pensar sobre lo que quiero cambiar en mi vida y mis nuevos objetivos.

** Continuar mi carrera como modelo, pero cambiando el estilo a blogger.
** Celebrar mi cumpleaños solo con mis amigos en una fiesta privada. Nada de fiestas grandes con    
     desconocidos.
** Seguir estudiando idiomas(francés e Inglés). Espero actualizar mi blog en el francés también.
** Cuidar a mis verdaderos amigos. Si tienes buenos amigos se te olvidan todas las penas. Ser
     bueno con quién es bueno contigo y a los demás que les ****  Recuerda que :

 Nunca comas con quién no te viera comer como si no hubiera mañana. Nunca vayas con gente que no estuviera a tu lado en tu camino. Se real y cuida a tu gente #manténelcírculo.

** Viajar tanto como pueda. A veces solo te necesitas a ti en un bello paraje para disfrutar de tu yo
     más personal e intenso.
** Volver a París porque no tengo el placer de conocerlo como turista. Siempre corriendo y con
     gente que vive allá. Aunque también he sido una privilegiada por poder conocer otras cosas.
** Volver a Ibiza a ver a mi amigo Jason y disfrutar Hotel Es Vive : comida y estilo de vida se
    cruzan dentro de este increíble hotel.
** Comprar un coche nuevo. Tengo que superar todos mis miedos y conducir de nuevo.Un mini?
** Trabajar duro para conseguir mis objetivos porque sé que nadie regala nada. Trabajar en  
     silencio y dejar que el éxito haga ruido por ti.
** Recuerda que no soy una lectora de mentes, así que las palabras que te guardas para ti . . .
     no me dicen nada. Si quieres decirme algo, Hazlo.
** Encontrar un nuevo amor? Quizás. Creo que el destino me ayudará a encontrarlo sin buscarlo.
     Estoy soltera porque prefiero saber la verdad (y que duela) a estar amando una mentira.
     Nunca gastes tus sentimientos con la gente que no te valora(y tampoco te lo demuestra).
     Nunca te rebajes para mantener el amor de alguien. Hazles conocerte en tu liga.


Rachel Bisou & Rocio Lafuente my lovely friend
Rachel Bisou and friends Beach time !

Rachel Bisou loves Paris

Rachel Bisou friends Love all !


Rachel Bisou sunbathing

Rachel Bisou Running 

Hotel Es Vive (Rachel Bisou loves)

Hotel Es Vive

Rachel bisou loves mini

Rachel Bisou loves London

Rachel Bisou loves culture and Musseums

Rachel Bisou loves u,

xxxx