lunes, 5 de noviembre de 2012

RACHEL BISOU AT LONDON


Hello lovers ! How was your weekend ? hope it was amazing like mine . . . i was visiting a group of friends in Logroño and we hang out together and we had a special time because we haven't seen since three months ago. Fortunately I have lots of love and I went to see them because if not i think they would not come in million years LOL 

I was talking as well with a friend of mine who is living in Venice and we use to make some photo shoots together before he left Spain. I really miss him !! Hope everything is ok and hope to see him soon. I love these pics because we found a london bus into the mountain and the place is really special Into the countryside you could find horses riding around us. Lovely !

¡ Buenas tardes amantes ! ¿Cómo ha ido vuestra semana? Espero que tan bien como la mía . . . fui a visitar a mis amigas de Logroño y salimos desde primera hora de la mañana juntas. ¡ Menos mal que fui yo a verlas ! Sino hubieran pasado dos mil llustros sin vernos. ¡Se nota donde está el amor! LOL.

También estuve charlando con un amigo que está terminando su carrera en Venecia y . . . ¡ le envidio mucho ! Hacíamos muchas fotos juntos antes de su marcha y os enseño hoy algunas de ellas. Me encantan porque pasamos una tarde genial rodeados de caballos salvajes corriendo a nuestro alrededor y nuestro escenario fue un autobús londinense abandonado en mitad del monte (Ulzama) ¿ Preciosos verdad ?  

Rachel Bisou loves


Rachel Bisou London




Rachel Bisou london


Rachel Bisou loves u,

xxxx