domingo, 11 de noviembre de 2012

Farmer Looking For Husband


Happy monday lovers !  How was your weekend? I just stayed at home cosy and went to see my little poneys. Really cute ! Isn't it? They are very gossip and nice. But a little advice . . . be carefull with your hands ! They are very hungry and maybe confused if they want eat. haha !

I want to show you that It's possible to wear fashion in the countryside. This t-shirt has been stolen from my daddy's closet and I love to wear because is extra large. I made a photoshoot with my friend with this outfit and then i wear similar at countryside. The change i think its big but will you marry me? LOL !

¡ Feliz lunes chic@s ! ¿Cómo fue vuestro fin de semana? Yo he estado gran parte en casa porque el mal tiempo me obliga a sentarme con la mantita frente al televisor y pasar mil horas entre mis sábanas. Sólo salí a visitar a mis adorables pequeños poneys. ¿Son monos verdad? Un poco cotillas y agradables, pero . . . ¡ cuidado con vuestras manos ! Siempre quieren comida haha. 

Os quiero mostrar que puedes llevar la misma camisa en una sesión de fotos o en el campo. Esta es de mi padre y se la robo siempre del armario. Me queda enorme y eso es lo que realmente me gusta. ¿Te casarías conmigo?




Rachel Bisou Farmer

Rachel Bisou farmer

Rachel Bisou photshoot
Rachel and her little poney
 
lovely poneys

 Have a nice day and week. We will see you soon !!! I have some news to tell us <3

Rachel Bisou loves u,

xxxxx