miércoles, 26 de septiembre de 2012

BLUE MARLIN IBIZA

How amazing is Blue Marlin Ibiza at Cala Jondal ! I really want to share with you my pics here. I was with my BF and i enjoy the music, service and sun. When the sun comes down is OMG !  I recommend to you if you will go next summer. Now as a waiter told me they open a new one on Dubai and he will go with his girlfriend so hope everything is ok for you !

The last gossip . . . my boy hates take pictures or to be in one of my pics but in Blue Marlin is impossible to dissapear for one of the photographers. A japanese guy make me a little interview for Ibiza Magazine but i don't know if it will appears in website. Really funny !!

¡ Qué maravilloso es Blue Marlin situado en Cala Jondal (Ibiza) ! Simplemente lo adoro. Me encanta el servicio que tienen y ver la puesta de sol allá es algo magnífico. Estuve con mi novio y tengo que darle un diez a la atención de los camareros, el producto que venden y el Dj que sincroniza perfectamente un tema tras otro.

La anécdota . . . a mi chico no le gustan nada las fotos y creo que nos sacaron como un millón. Me hizo mucha gracia porque era imposible decir que no. Me hicieron una mini entrevista para la revista de Ibiza un chico japonés . . . aunque no se si la subirán online.

Rachel Bisou Ibiza



Rachel Bisou Ibiza


Rachel Bisou Loves u,

xxxxx