lunes, 2 de julio de 2012

ON SALES

What kind of clothes have you bought? Sincerely. . . I did not spend lots of money because i could not find something interesting. I try to think especially if i will exploit it, if i was falling in love with it or instead of is only a fancy thing. I tell myself . . . Leave it! I'm going crazy with the discovery made ​​by the model Giancarlo Grossi, called Gienchi.

¿Qué adquisiciones habéis hecho chicas? Yo sinceramente . . . no me he puesto las botas. Me he vuelto más exigente con el producto que compro porque intento pensar en si es especial, si me lo pondré, si realmente es un capricho momentáneo y me digo a mi misma.. ¡Déjalo! Estoy volviéndome loca con el descubrimiento de Gienchi realizado por el modelo Giancarlo Grossi. 

Rachel Bisou
Es increíble el rollo que desprenden sus zapatillas para llevar con el outfit más cañero a la oficina, incluso preppy. ¡Me encantan las mezclas! Como bien sabeis . . . estilo = precio más elevado. Pero qué importa si llevas algo fashion y sobretodo cómodo. ¿Cómodo? Sí sí . . . Habéis oído bien : CÓMODO.Su estilo es trash de aspecto usado y despreocupado mezclado con un aire vintage = Combinación perfecta.

Well I have to tell you something i was falling in love with their shoes and I was daydreaming all day long how to wear with one outfit more extreme to the office, even preppy. I love the mixes! As you well know. . . style = higher price. But what if you wear something fashionable and above all comfortable. Comfortable? Yeah yeah. . . You read right: COMFORTABLE. His style is trashy looking used mixed with a vintage = perfect combination. You could buy here:

Model Giancarlo Grossi
Stud Sneackers
Rachel Bisou loves u,

xxxxxxxx