viernes, 20 de julio de 2012

ANIC RULES


Hiya! Sorry if i have not make it anything here but I'm pretty exhausted . . . by the way . . . I need holidays ! I'm looking for my next holidays with my friends in IBIZA ! Love to travel there . . . I will show you pics when i will be there.

I want to put here the anic rules and show what i wear from this amazing brand. As i told you before, you could see their blog http://anicclothingoficial.blogspot.com.es/ and you could find it on FB or twitter as well.

Big kisses and lots of love . . . 

Rachel Bisou


Siento mucho el retraso que llevo sin escribir pero estoy ¡Death! Necesito unas vacaciones cuanto antes mejor. Estoy preparando las mías junto a mis amigas en Ibiza como cada año así que este año haré muchas actualizaciones para mostraros los sitios que más me gustan de la isla y las mejores compras.

Os pongo tres fotos de la marca "Anic Clothing" que me encanta como en anteriores veces habeis podido comprobar. Podeis ver su blog http://anicclothingoficial.blogspot.com.es/ y buscarlos en FB y twitter.

Muchos besitos y prometo estar más pendiente del blog

Muuuuuak !


Cool Rachel Bisou & Anic Clothing





Rachel Bisou loves u,

xxxxx