lunes, 4 de junio de 2012

WE LOVE TAIL HEM

Hi everyone! 
Im pretty exhausted because i had to work hard in my company, the network fell down and we had an intensive day. So i'm here to say hello and show you my latest composite. I love tail Hem (trendy, isn't it?) . I want to say you that this weekend i took lots of photos and events and i will show you soon. The best one a special event for the new sunglasses collection in "Corte Inglés".

WE LOVE TAIL HEM




Hola a todos! Estoy bastante agotada porque tuve un día intenso en mi compañía, la red se cayó y tuvimos muchísimo trabajo. Así que estoy aquí para saludar y mostrar mi último outfit. Me encanta la tendencia "Tail Hem". Quiero añadir que este fin de semana tuve un montón de eventos, y os lo mostraré en breve. Lo mejor que un evento especial para la nueva colección de gafas en el "Corte Inglés".