miércoles, 2 de mayo de 2012

WILD WEST

Sorry if i didn't show you new outfit these days because I started in a new company and i have to study everyday. But I'm proud to be part of the company, hope to do all the things OK because they are a real team. 

We made this pics quickly on first of May and we went to our favourite place "Chill out". They make lots of teas and I'm addicted to one of them: Orange juice & Green tea. That's awesome! You have to taste it!

That's why I couldn't take a good picture of my tshirt homemade :( But I will do a special post for it. If you want to suggest something i would love to hear everything 

Chill out Tea

Mango Clutch >>> Amaia !!! I steal it !!
I love this colour . . . 

My homemade shirt 
¡Perdonadme si estoy ultimamente un poquito despistada! He entrado en una nueva empresa y estoy a tope poniendome al día con toda la información que me están dando. Me alegro de estar con compañeros tan agradables y que me han acogido como una más en el grupo. Es un verdadero equipo y espero estar a la altura de las circunstancias.

Estas fotos las hicimos en "Chill out" es una tetería que me encanta y mi te favorito está ehcho con zumo de naranja y te verde. Es extremadamente adictivo asi que cuidado ♥ 

Si queréis sugerir algo estaré encantada de escuchar peticiones. Muchas gracias por ser tantos lectores y cada día mas.

Rachel Bisou,

Love xxx