jueves, 17 de mayo de 2012

LONDON PARTY



I was working for Hairdreams in http://www.michaeljohn.co.uk/salon/ one of the most luxurious hairdressers all around the world.(Near Louis Vuitton,Gucci, Bvulgari...) That was amazing! 

They offered sushi (love salmon ones) and Champagne (I am a Champagne Lover)    and we finished our work pretty drunk. 

We hang out with Lynnie(she use to be cosy at home. . .) but she decided to hang out with the revolution team(Bea and me). The party was very interesting when one nightclub doorman tried to take away my champagne glass and that was a completely mistake because (I was drunked) and he could not recover the glass. He talked to me in a wrong way . . . oh oh ! You don't know what i did instead of be a good girl . . . i saw a police car and i run to the police car driver and i started to complain about nightclub doorman bad manners . I started to cry and the policeman tried to console me.In the meantime Bea was at the bathroom and she didn't realize what i did after she went out and she saw the scene. hahaha ! The nightclub doorman was complaining at the same time but . . . the policeman believe more in a poor girl :D So I win and we came back at the hotel. 

Maybe we could go to the jail . . . but the police in Uk are very nice (use to). 

http://www.littleitalysoho.co.uk/ That's the nightclub . . . the club is ok. You could drink champagne and taste good food. But the nightclub doorman was an asshole. That's the difference between Paris and London. In Paris the people use to be more polite. But I have good memories in this club and I hope to come back and say hello to my friend hahaha LOL !!

Morning coffe at Michael John
Michael John salon

Me boring and (hangover 24 hours ahahah)

VIP People


   We stole a cane from an elderly gentleman who was dressed in a kind of
tracksuit but it seems like a suit LOL Funny !!!

All day long drinking this OMG Champagne <3
The disharmony champagne







































Estuve trabajando en Londres para Hairdreams y http://www.michaeljohn.co.uk/salon/ uno de los salones de belleza más exclusivos del mundo (Rodeado de Cartier,Bvlgari joyeria, LV, Gucci. . .).   ¡ Fue maravilloso ! Ofrecieron sushi (Salmon mi favorito ) y Champagne así que finalizamos el evento un poquito embriagadas.

Salimos con Lynnie (ella suele ser una persona hogareña. . .) pero decidio salir con la tropa que arrasa por donde pasa(Bea y yo). La fiesta fue muy interesante (le robamos el bastón a un señor mayor que iba trajeado pero parecía que iba en chandal) y nos animamos hasta que el portero nos intentó echar de malas maneras (no puedo con la mala educación). Probablemente si hubiera sido educado yo me hubiera callado y salido sin rechistar pero añadiendo mis copas de más y su empujón para intentar quitarme mi vaso de champagne. . . desató la loba que tengo dentro de mi. Y salí enfadada del bar después de terminar mi copa. Con tan buena suerte que encontré a unos policias apatrullando la ciudad y corrí hacia ellos para quejarme. Tanto me metí en el papel de niña dolida que me puse a llorar y el policía salió del coche para consolarme. Beatriz estaba en el servicio y pudo contemplar la escena patidifusa desde que salió del bar. 

Podríamos haber ido a la cárcel por mi culpa . . . pero la policía en Uk suele ser muy cordial.

http://www.littleitalysoho.co.uk/ Este es el club . . . el club está genial. Puedes beber champagne y degustar buena comida. Pero el portero era un estúpido con todas las letras. Esa es la diferencia entre París y Londres. En París la gente suele ser más educada. De todas formas, tengo buenos recuerdos alla y estoy deseando volver para decirle ¡ hola! a mi amigo . . .

Rachel Bisou loves u,

xxxx