domingo, 6 de mayo de 2012

HEALTHY FOOD

I always want to eat vegetables and fruits. I recommend you that you will buy a bamboo basket to steaming. The vegetables won't loose their properties, the flavor and  it's the best way to be healthy everyday. Now I have to eat outside and or you will eat healthy or you will loose your silhouette. That will be my food with a piece of apple and strawberries. LOVE IT !

You could buy in a chinese store or something like that. My mother bought for me and the salesman told to her: Healthy, healthy repeatedly. LOL ♥ ♥ ♥

Carrots, potatoes, broccoli, green beans and courgette

steaming food

Soy una adicta a la verdura y la fruta, aunque soy muy selectiva. Siempre he sido muy especial para comer y me encanta la selección que he hecho para mañana. Ahora tengo que comer todos los días fuera de casa y no podemos perder de vista que o comes sano . . . o pierdes el norte y la línea. 

Os recomiendo que para cocinar verduras sea al vapor. Mi madre me regaló esta magnífica vaporera y la adquirió en una tienda china. Al principio no entendían que pedía, pero al saber lo que era, el dependiente no paraba de repetirle: "Muy sano, muy sano". La verdura, pescado, carne o arroz  no pierde sus propiedades y mantiene el sabor intacto. ♥ ♥ ♥ 

Rachel Bisou loves u,


xxxxx