sábado, 5 de mayo de 2012

BEAUTIFUL


A few times are the ones that I consider myself pretty, as such. It's a bit hard to describe because you will ask me , why has you dedicated part of your time to be a model? Well, the answer is there: It helps me to reaffirm that I am not so bad, I'm self-confident when i work in front of a camera.


It gives me security in my daily life that I haven't got. I remember my first shoot with Alain Egues in Madrid. Nervously,  teenager and little confidence in myself. I was shaking and scared. But as I found comfort in the camera, more sure of myself I felt in the sessions. They say they love me the way I pose, that security, I usually get carried away and try to have fun. Trying to show emotions in every pic. Sometimes It seems like I'm mad, upset or angry but I'm friendly . . . Promise xoxo

Self-confident . . . relax and try to show yourself  http://www.dookustudio.com/
 http://www.dookustudio.com/ by Adrián García Furtado


Pocas veces son las que que yo me considero guapa, como tal. Es un poco difícil describirlo porque entonces me preguntaríais, ¿porque has dedicado parte de tu tiempo a ser modelo? Pues la respuesta está ahí: Me ayuda a reafirmarme que no estoy tan mal, me da SEGURIDAD EN MI MISMA. 

Me da una seguridad que en mi vida diaria no tengo. Recuerdo mi primer shoot junto a Alain Egués en Madrid. Nerviosa, 18 años y poca confianza en mí misma. Me temblaba el cuerpo y estaba asustada. Pero a medida que encontraba la comodidad en la cámara, más segura de mi misma me sentía en las sesiones. Dicen de mí que les gusta mi forma de posar, esa seguridad, normalmente me dejo llevar e intento divertirme  aunque en alguna foto salgo con cara de pocos amigos. (Soy simpática lo prometo!)

Rachel Bisou loves u,

xxxx