viernes, 27 de abril de 2012

TIME IS MONEY IN FASHION

I recognize it . . . I'm not good when i sleep a few hours. I become like a cat with bad ornery or like Kurt Cobain after one of his chaotic concerts. I have always a good dreamer even good daydreamer but when I could not sleep lots of hours i will do crazy things.

One day when i was working like a model i converted as Kate Moss after party because The recepcionist change my room without consent and She told me at 7 am in the morning when i have to stay all day long working hard. So I started getting mad and talked to myself aloud with no good words. I had to change my room and all team waiting for this inconvenience. Now I'm not proud of me but . . . What a hell is going on when i have to work and you have to be late because of that? Time is money in fashion world.

Lorena Mac Make artist and Me

Wait and see . . .
Lo reconozco . . . soy intratable cuando duermo pocas horas. Llego a ser como el gato de arriba o Kurt Cobain en uno de sus conciertos caóticos. Me encanta dormir mil horas y cuando no puedo hacerlo me cambia el humor. 

Un día trabajando en Barcelona me convertí en una Kate Moss después de una gran juerga porque la chica de recepción hizo mal las reservas de las habitaciones y me sacó de la mía. Esa noticia a las 7 de la mañana me sentó como un jarro de agua fría y empecé a desvariar. Tuve que cambiar de habitación y hacer esperar a todo el equipo que habían venido desde Austria. Si conoces un poquito el mundo de la moda, la puntualidad es lo más importante del mundo porque el tiempo es dinero. No me siento orgullosa de ello pero, ¿qué demonios estaba pasando y más cuando teníamos que trabajar? ¡Qué maravilloso hotel! 

Os deseo un buen finde y dulces sueños,

Love xxx

Rachel Bisou