domingo, 15 de abril de 2012

HUNTER DAY

It's rainning babe !! so Hurry up and try to be cool and fashionable with this horrible time. That's not a big deal if you've got hunter boots. I fall in love with this brand a long time ago. You could put when you want with different styles. I will show you one of my favourites. The first pair of hunter that i have ever had in my life was a special gift when i went to work in a charity NGO. I remember that day because my friends were joking about imitations and when i got it i was laughing (the boots were real) and crying because i had to say goodbye.

¡Está lloviendo pequeñas! Es realmente difícil buscar una indumentaria adecuada cuando el frío y la lluvia puede destrozar cualquier estilismo. Pero aquí están las maravillosas hunter para sacarte de algún que otro apuro. Yo las adoro y tengo dos pares que me combinan absolutamente con todo: desde vestidos hasta shorts y looks informales. El primer par que me regalaron fue cuando me fui a vivir a Inglaterra, entre todas mis amigas y tengo un recuerdo maravilloso entre risas y sollozos porque estábamos hablando de imitaciones y me sorprendieron con ellas.

Hunter style !

Me and Adriana !! Love her !!! 

Cocktail time !!! 

Love this place !