lunes, 16 de abril de 2012

CLUB EPHEMERE - PARIS

Je pense tout les jours á toi ... CIRQUE DU BONHEUR !!! When I was working in Paris I could not go to L'arc instead of i will at Cirque Bonheur - Club Ephemere (34, rue Marbeuf - 75008 Paris). It was OMG! We had a special reservation in the middle of the club with champagne, bottles and flares. You could see me dancing at first photo ! Difficult to maintain balance on a small table  !!! Amazing party !!! When the club close the doors we went to a private party and we dance all night long !! I remember finishing the night jumping on the sofa listening rolling stones ... Like Crazy !

Maria, Me & people dancing !

Club Ephemere - Paris

Fancy dresses everywhere !!!

Beautifull people !
It's a shame because i could not get good pics and we don't have enough photos .. but i think i will come back again and i will see Paris like normal people. Not only partying animal and working all weekend !!
I saw everything in a lovely smart car and this amazing traffic madness. There are no traffic rules! I thought I was going to crash every time and i closed my eyes. Better if you could not see that, isn't it?

¡Pienso todos los días en París! Definitivamente es la ciudad más encantadora y que más me queda por explorar. Me gustan sus fiestas y su forma de vivir la vida. Sólo he tenido la oportunidad de ir un fin de semana loco, porque no paré ni un segundo desde el viernes a la mañana hasta el domingo a la noche. No pude verlo como un turista más pero pude verlo todo corriendo a través del smart loco de mi amiga atravesando toda la ciudad a toda mecha. ¡Estaba absolutamente asustada! Pensaba que nos íbamos a dar un golpe muy serio porque la gente no respetaba ni los semáforos. Fueron días intensos de trabajo y fiesta. 

Fuimos al club Ephemere con una fiesta de inauguración sobre temática del circo. Recuerdo a todo el mundo con máscaras que nos proporcionaban en la fiesta y me recordaba a las más elegantes de "Gossip Girl". Teníamos nuestra mesa reservada y un montón de botellas con bengalas .. ¡Precioso! recuerdo terminar la noche saltando en los sofas de otro club mientras bailaba Rolling stones ... El brunch en pleno centro cerca de la milla de oro también lo recuerdo con cariño. ¿Irrepetible? Espero que no ....

Quiero volver y que sea cuanto antes para poder ver esta magnífica ciudad. Beatriz me debe un viaje !! Yo lo dejo caer por aquí LOL !!! 

I want to come back again !! Love Paris !!! 

Rachel Bisou  xxxx